Opis ekranuEkran zawiera listę transakcji
zalogowanej osoby dla wybranego konta na ekranie "Inwestycje - Konta". Transakcje można
wyszukać według kryteriów określonych w części ekranu o nazwie "Historia transakcji". Są to
następujące kryteria:
- Data transakcji od - data po której transakcja została zarejestrowana w systemie,
- Data do - data do której transakcja została zarejestrowana w systemie.
Na liście rozwijanej dostępne są konta klienta, w ramach których można wyszukać transakcje.
Zmiana numeru konta spowoduje przeładowanie ekranu. Lista transakcji jest aktualizowana po
wyborze innego konta. Przycisk "Wyszukaj" powoduje akcję wyszukania transakcji według zadanych
kryteriów.
Przy polach z datą znajduje się ikona wyświetlająca kalendarz ułatwiający wprowadzanie daty.
Część ekranu "Lista transakcji" zawiera transakcje wyszukane według
zadanego kryterium. Transakcje opisane są przez następujące pola:
- Numer zlec. - numer zlecenia którego dotyczy transakcja oraz łącze do strony ze
szczegółami zlecenia,
- Data zlecenia - data wprowadzenia transakcji do systemu,
- Data wyceny - data wyceny,
- Rodzaj trn. - rodzaj transakcji,
- Kwota brutto - kwota transakcji brutto,
- Kwota netto - kwota transakcji netto,
- Liczba JU - liczba jednostek uczestnictwa,
- Opłaty - naliczone opłaty,
- Podatek - naliczony podatek.
Lista może być stronicowana, jeżeli zawiera dużą liczbę znalezionych transakcji. U dołu listy
znajdują się strzałki i numery stronic pozwalające na nawigację między częściami listy.