Raport z przyjętych zleceń
Ekran umożliwia stworzenie raportu ze zleceń przyjętych w systemie.
Istnieje możliwość wygenerowania raportu analitycznego, w którym każde zlecenie stanowi oddzielną
pozycję na raporcie oraz raportu syntetycznego, gdzie zlecenia są grupowane według predefiniowanych
kryteriów.
Warunki utworzenia raportuSekcja
definiuje kryteria wyszukiwania zleceń do raportu:
- Dystrybutor (wyszukiwanie) - sieć dystrybucji, w której
złożone zostały zlecenia,
- POK (wyszukiwanie) - POK, w którym zostały złożone
zlecenia,
- Id reprezentanta (wyszukiwanie) - identyfikator
reprezentanta na zleceniu,
- Typ zlecenia (wyszukiwanie) - typ wybieranych zleceń,
- Stan zlecenia (wyszukiwanie) - stan wybieranych zleceń,
- Data zlecenia od (wyszukiwanie) - data początkowa okresu
raportowego - zlecenia od dnia,
- Data zlecenia do (wyszukiwanie) - data końcowa okresu
raportowego - zlecenia do dnia,
- Fundusz (wyszukiwanie) - fundusz do zlecenia,
- Produkt (wyszukiwanie) - produkt do zlecenia,
- Raport analityczny (przełącznik) - wybiera raport
analityczny do wygenerowania,
- Raport syntetyczny (przełącznik) - wybiera raport
syntetyczny do wygenerowania.
Sortowanie i grupowanieSekcja umożliwia
wskazanie w jaki sposób mają być sortowane lub grupowane dane na raporcie. Dla raportu syntetycznego
dostępne są pola związane z grupowaniem zleceń. Istnieje możliwość grupowania zleceń po maksymalnie
czterech predefiniowanych warunkach. Dla raportu analitycznego dostępne są pola umożliwiające
sortowanie zleceń oraz wprowadzenie podsumowań do raportu. Dla warunku, dla którego wybrano
podsumowanie, na raporcie pojawi się sekcja podająca sumaryczną liczbę zleceń oraz ewentualnie ich
wartość (jeżeli podsumowanie odbywa się po mierze operacji). Sekcja zbudowana jest z następujących
elementów:
- Kolejność sortowania (lista) - ustala kolejność
sortowania zleceń. Istnieje możliwość ustawienie sortowania po czterech kryteriach. Pola są aktywne
tylko dla raportu analitycznego,
- Podsumowanie (znacznik) - wskazuje, po którym kryterium
sortowania ma się znajdować podsumowanie. Podsumowanie zawiera sumaryczną ilość zleceń oraz
opcjonalnie ich wartość (dla podsumowania po mierze operacji). Pola są aktywne tylko dla raportu
analitycznego,
- Kolejność grupowania (lista) - ustala, po jakich
kryteriach mają być grupowane zlecenia. Istnieje możliwość ustawienia grupowania po czterech
kryteriach. Pola są aktywne tylko dla raportu syntetycznego.
Nawigacja
- Eksport do csv (przycisk) - generuje plik z danymi
raportu w formacie CSV. Plik ten może być zapisany przez użytkownika na lokalnym dysku,
- Generuj (przycisk) - generuje raport.