Opis ekranu Na tym ekranie możliwa jest
edycja dostępności poszczególnych kanałów dostępu do usług finansowych. W części ekranu o nazwie
"Imię Nazwisko - Konto" umieszczona jest lista dostępnych dla osoby zalogowanej kanałów dostępu,
opisana przez następujące pola:
- Kanał - nazwa kanału,
- Stan - Stan aktywacji kanału – Aktywny lub Nieaktywny
- Aktywuj / Deaktywuj / Link inicjalny / Nowy PIN / Aktywuj z nowym PINem
- Aktywuj - przycisk pojawia się jeżeli stan kanału jest NIEAKTYWNY. Tworzy zlecenie typu
PIN.
- Dezaktywuj - Pojawia się jeżeli stan kanału jest AKTYWNY. Tworzy zlecenie typu PIN. W
przypadku gdy brak sekcji uwierzytelniającej, po wykonaniu akcji strona jest przeładowana z
aktualnym stanem kanałów. W przypadku gdy skonfigurowano operację jako wymagającą uwierzytelniania
– pojawia się sekcja uwierzytelniająca.
- Link inicjalny - przycisk dostępny wyłącznie dla kanału NET, powoduje wysłanie linku
inicjalnego do osoby zalogowanej pozwalającego na zmianę hasła.
- Nowy PIN - przycisk dostępny tylko dla kanału IVR. Pozwala wprowadzić nowy PIN dla kanału
IVR.
- Aktywuj z nowym PINem - Przycisk dostępny tylko dla kanału IVR. Tworzony jest zlecenie
Aktywuj z nowy PINem.
Operacje na kanałach dostępu mogą wymagać uwierzytelnienia. W takiej sytuacji, po wybraniu operacji,
pojawia się pole, w którym osoba zalogowana musi podać kod uwierzytelniający aby potwierdzić
operację.