Ustawienia - Zmiana hasła
Opis ekranuNa ekranie jest możliwa zmiana
hasła do usług finansowych dla różnych kanałów dostępu. Zmiana hasła wykonywana jest w części ekranu
o nazwie "Zmiana hasła". Znajdują się tam następujące pola:
- Kanał - Lista dostępnych kanałów dostępu do usług finansowych – NET, IVR. Domyślnie
ustawiona jest wartość NET oznaczająca dostęp do usług przy pomocy przeglądarki WWW przez Internet.
W przypadku gdy dostępny jest tylko jeden kanał dostępu, pole nie jest edytowalne,
- Stare hasło - dotychczasowe hasło uczestnika dla wybranego kanału dostępu,
- Nowe hasło - nowe hasło uczestnika dla wybranego kanału dostępu,
- Potwierdź nowe hasło - pole służące do weryfikacji wartości wprowadzonej w polu "Nowe
hasło" należy wpisać w nim tą samą wartość co w polu "Stare hasło".
Naciśnięcie przycisku "OK" powoduje natychmiastowe zatwierdzenie zmiany hasła lub wyświetlenie
dodatkowego pola na ekranie do uwierzytelniania operacji. W tym drugim przypadku zmiana hasła
nastąpi dopiero po poprawnym uwierzytelnieniu operacji.
Nawigacja
- Wstecz - przycisk widoczny tylko gdy operacja wymaga uwierzytelnienia, powoduje anulowanie
operacji,
- OK - powoduje zatwierdzenie operacji zmiany loginu i powrót do ekranu "Ustawienia".