Złóż zlecenie
Opis sposobu składania zleceń
Wybór typu zlecenia oraz umowy lub konta do zlecenia
Wybór składanego zlecenia następuje na ekranie
"Złóż zlecenie". Ekran
"Złóż
zlecenie" jest dostępny z podmenu pierwszego poziomu
"Inwestycje" oraz z menu trzeciego poziomu
"Złóż
zlecenie" jako podmenu elementów "Konta" oraz "Umowa", gdzie można złożyć
zlecenie w kontekście wybranego konta lub umowy.
Wybranie dowolnej opcji z menu poziomego lub pionowego spowoduje
wyświetlenie ostrzeżenia i anulowanie procesu składania zlecenia.
Zatwierdzanie zleceń
Na ostatnim ekranie składania zlecenia znajdują się przyciski:
- Wstecz – cofa do poprzedniej zakładki,
- Potwierdź później – dodaje zlecenie do listy zleceń oczekujących na akceptację,
- Wydruk – drukuje potwierdzenie zlecenia w postaci PDF,
- Anuluj – przerywa składanie zlecenia; serwis przed wykonaniem operacji "Anuluj" pyta osobę
zalogowaną o potwierdzenie decyzji,
- Zatwierdź - powoduje wysłanie zlecenia do realizacji (zatwierdza zlecenie).
W przypadku, gdy wymagane jest uwierzytelnienie operacji zostaje
otwarty ekran "Uwierzytelnianie, potwierdzenie operacji" zawierający szczegóły zatwierdzanego
zlecenia oraz część ekranu wymagającą podania danych uwierzytelniających. Po poprawnym
uwierzytelnieniu zlecenie zostaje zatwierdzone.
Typy zleceń Istnieje możliwość
złożenia następujących typów zleceń, których dostępność może się różnić w zależności od
posiadanych uprawnień:
- Nabycia
- Otwarcie
- Nabycie
- Spadek nabycie
- Odkupienia, wypłaty
- Odkupienie
- Wypłata transferowa
- Wypłata środków
- Zwrot środków
- Spadek odkupienie
- Odwołanie systematycznego odkupienia
- Zmiany
- Zmiana danych
- Zmiana dealera
- Zmiana osób uprawnionych
- Pełnomocnictwa
- Ustanowienie pełnomocnictwa
- Odwołanie pełnomocnictwa
- Konwersje, zmiany
- Konwersja
- Zamiana subfunduszu
- Zmiana kategorii JU
- Zamiana waluty
- Transfer
- Blokady
- Ustanowienie blokady
- Zniesienie blokady