Zlecenie reklamacji
Opis ekranu Ekran umożliwia złożenie
reklamacji. Na ekranie znajduje się pole "Opis", gdzie osoba zalogowana może umieścić informacje
dotyczące składanej reklamacji. Następnie poprzez wybór opcji w polu "Powód reklamacji" określa
kategorię z jaką powiązana jest reklamacja.
Nawigacja
- Wstecz - prowadzi do poprzedniej zakładki związanej ze składaniem zlecenia,
- Anuluj - anuluje składanie zlecenia, prowadzi z powrotem do ekranu "Złóż zlecenie",
- Wydruk - weryfikacja wprowadzonych danych oraz wydruk potwierdzenia zlecenia,
- Potwierdź później - przenosi zlecenie do listy zleceń oczekujących na
akceptację osoby składającej zlecenie lub, jeżeli wymagana jest zgoda więcej niż jednej osoby, do
listy zleceń oczekujących na akceptację wspólną osób których dotyczy zlecenie,
- Ok - powoduje zatwierdzenie zlecenia i wysłanie jego do realizacji.