Zamiana subfunduszu
Ekran służy do zdefiniowania danych niezbędnych do złożenia zlecenia
Zamiany subfunduszu. Jeżeli nie zostanie wskazane konto docelowe (wybrany z bazy) to zleceniem
otwierane jest nowe konto we wskazanym subfunduszu.
Zamiana subfunduszuSekcja umożliwia
wskazanie subfunduszu oraz konta, na które zostanie dokonana zamiana z konta źródłowego.
Sekcja zawiera następujące elementy:
- Subfundusz źródłowy (lista) - subfundusz wybranego
konta do zlecenia - pole nie do edycji,
- Konto źródłowe (edycja)- numer wybranego konta do
zlecenia - pole nie do edycji,
- Subfundusz docelowy (lista) - lista subfunduszy, na które
możliwe jest dokonanie konwersji, budowana na podstawie dopuszczalnych subfunduszy do zamiany dla
subfunduszu źródłowego,
- Konto docelowe (edycja)- numer konta w subfunduszu
docelowym,
- Wybierz (przycisk) - prowadzi do ekranu Wyszukanie osoby/konta, na którym prezentowane są konta właściciela (składu
właścicielskiego) w tej samej walucie, typie jednostki (lub typ jednostki konta źródłowego lub
docelowego jest pusty) oraz parametr Umbrella subfunduszu źródłowego jest większy od zero i
parametru Umbrella subfunduszu źródłowego jest równy Umbrella subfunduszu docelowego.
SzczegółySekcja umożliwia określenie
miary operacji oraz jej wartości, zawiera następujące elementy:
- Miara operacji (lista) - lista wartości Całość
salda, Kwota, Procent, Jednostki uczestnictwa,
- Wartość (edycja)- określa wartość operacji dla wybranej
miary.
Stawki negocjowaneSekcja umożliwia
wprowadzenie informacji o upuście i osobie, która udzieliła upustu, zawiera następujące elementy:
- Typ upustu (lista) - słownik typów upustu,
- Wartość upustu (edycja)- określa wartość upustu dla
wybranego typu.
- Imię i nazwisko negocjatora (edycja)- imię i nazwisko
osoby, która udzieliła upustu.
OświadczeniaSekcja zawiera listę zgód i
oświadczeń, jakie uczestnik może podpisać w trakcie składania zlecenia. Zgód wymaganych nie można
odznaczyć, natomiast zgody opcjonalne zależne są od woli uczestnika - istnieje możliwość ich
odznaczenia. Sekcja zawiera listę zgód:
- Zgody (lista) - na liście znajdują się słownikowe
wartości zgód i oświadczeń. Zgody opcjonalne można odznaczyć (znacznik),
natomiast zgody wymagane nie podlegają edycji.
Nawigacja
- Wstecz (przycisk) - prowadzi do poprzedniego ekranu
składania zlecenia,
- Anuluj (przycisk) - anuluje składanie zlecenia.
- OK (przycisk) - zatwierdzenie zlecenia. Przycisk generuje
wydruk potwierdzenia zlecenia oraz okienko informacyjne z zapytaniem, czy zlecenie ma zostać
zatwierdzone.