Wstecz Dalej Mapa pomocy Zamknij ver
 
Finanse
Opis ekranuEkran pozwala na wprowadzenie danych finansowych dla zleceń składanych w serwisie FUNDS ON-LINE. Część ekranu nazwana "Dane konta" lub "Dane umowy" zawiera informacje dotyczące wybranych parametrów konta lub umowy osoby zalogowanej w zależności od tego, czy składanie zlecenia zostało wykonane z menu umowy czy z menu konto: Powyższe parametry otwieranego konta są wybierane przez osobę składającą zlecenie w pierwszym kroku składania zlecenia.
Znajdująca się poniżej, część ekranu o nazwie "Finanse zlecenia" zawiera pola, w których należy podać podstawowe dane finansowe zlecenia. Pola wchodzące w skład tej części ekranu to:
Następna w kolejności część ekranu zawiera informacje o przelewie związanym ze składanym zleceniem:
Część ekranu o nazwie "Płatności" pozwala składającemu zlecenie na określenie sposobu płatności za zlecenie. W przypadku serwisu FUNDS ON-LINE automatycznie wpisane jest ustawienie "Przelew". Pola znajdujące się w tej części ekranu, to:
Część ekranu zatytułowana "Skład portfela" zawiera informacje o funduszach wchodzących w skład portfela osoby składającej zlecenie. Jeżeli w skład portfela wchodzi kilka funduszy wyświetlane są wszystkie. Opis każdego wymienionego funduszu znajdującego się w portfelu zawiera następujące pola: Listę funduszy można modyfikować. Służą do tego przyciski "Usuń" i "Dodaj". Przycisk "Usuń" powoduje wyłączenie funduszu ze składu portfela. Przycisk "Dodaj" pozwala na dołączenie nowego funduszu do portfela powiązanego z wybranym do zlecenia produktem.
Na końcu ekranu w części "Oświadczenia" znajduje się lista zawierająca zgody i oświadczenia, jakie uczestnik może lub musi podpisać w trakcie składania zlecenia. Zgody, które są wymagane przez serwis nie posiadają opcji do odznaczenia, natomiast w przypadku, gdy zgody są opcjonalne zależne są od woli osoby składającej zlecenie - istnieje możliwość ich odznaczenia.
Zlecenie może wymagać uwierzytelnienia. W takiej sytuacji przed zatwierdzeniem pojawia się ekran "Uwierzytelnianie" zawierający informacje o składanym zleceniu i pole, w którym osoba składająca zlecenie musi wprowadzić kod o żądanym numerze z listy haseł jednorazowych. Zatwierdzenie zlecenia powoduje wygenerowanie wydruku w postaci pliku PDF zawierającego potwierdzenie wykonanego zlecenia (wyjątkiem jest zlecenie Nabycia, gdzie drukowany jest przelew). Złożone i zatwierdzone zlecenie widoczne jest na ekranie "Historia zleceń". Zlecenie wprowadzone do listy zleceń oczekujących na akceptację widoczne jest na ekranie " Zlecenia oczekujące".
Nawigacja