Zmiana danych
Ekran służy do zmiany danych osobowych osób powiązanych z kontem.
Rola osobySekcja umożliwia wskazanie roli
osoby w koncie, której dane mają być zmieniane, elementami składowymi sekcji są:
- Rola osoby (lista) - na liście znajdują się elementy Uczestnik,
Osoba powiązana.
Zmiana danychSekcja zawiera dane osoby,
na liście może znajdować się jedna osoba. Sekcja zbudowana jest z następujących elementów:
- Wybierz (przycisk) - prowadzi do ekranu Wyszukanie osoby/konta, który prezentowany jest w kontekście Zmiana danych. Przycisk
aktywny gdy lista osób jest pusta,
- Dodaj (przycisk) - prowadzi do ekranu Nowy uczestnik/konto, na którym można wprowadzić dane osoby. Przycisk aktywny gdy lista osób
jest pusta,
- Osoba (lista) - jednoelementowa lista osób,
- Osoba (Id/Rola) (tekst) - imię i nazwisko osoby oraz
jego Id gdy wybrano Uczestnika lub Rolę gdy wybrano Osobę powiązaną,
- PESEL/Regon (tekst) - PESEL lub Regon osoby, w przypadku
występowania obu prezentowany jest PESEL,
- Nr dokumentu (tekst) - numer dokumentu tożsamości,
- NIP (tekst) - numer NIP,
- Telefon (tekst) - numer telefonu,
- Rola (tekst) - numer NIP pełnomocnika,
- Rachunki bankowy(tekst) - numery rachunków bankowych przypisane
do osoby,
- Adresy (tekst) - adres stały i zamieszkania.
- Modyfikuj (przycisk) - prowadzi do ekranu Nowy uczestnik/konto, na którym prezentowane są dane pełnomocnika do modyfikacji,
- Usuń (przycisk) - usuwa osobę z listy odbierających.
Wszystkie kontaSekcja umożliwia
wskazanie, czy zmiana danych osobowych dotyczy wszystkich kont, elementami składowymi sekcji
są:
- Dotyczy wszystkich kont (znacznik) - znacznik, czy
zmiana danych osobowych dotyczy wszystkich kont uczestnika (składu właścicielskiego).
Nawigacja
- Wstecz (przycisk) - prowadzi do poprzedniego ekranu
składania zlecenia,
- Anuluj (przycisk) - anuluje składanie zlecenia.
- OK (przycisk) - zatwierdzenie zlecenia. Przycisk generuje
wydruk potwierdzenia zlecenia oraz okienko informacyjne z zapytaniem, czy zlecenie ma zostać
zatwierdzone.