Wstecz Dalej Spis treści Zamknij ver
 
Zlecenie Ustanowienia pełnomocnictwa
Złożenie zlecenia Ustanowienia pełnomocnictwa wykonywane jest w krokach, w trakcie których użytkownik definiuje:

Składanie zlecenia Ustanowienia pełnomocnictwa Definiowanie uczestników, konta oraz osób zlecających odbywa się przy użyciu ekranów:
Dodanie uczestnika i konta do zlecenia można dokonać na dwa sposoby:
Wskazania osób zlecających do zlecenia można dokonać na dwa sposoby:
Dla zlecenia Ustanowienia pełnomocnictwa należy zdefiniować dane szczegółowe zlecenia:
Zatwierdzenie zlecenia odbywa się przy użyciu przycisku OK. Powoduje on wygenerowanie w osobnym oknie przeglądarki podglądu wydruku zlecenia oraz wyświetlenie okienka informacyjnego z zapytaniem, czy zlecenie ma zostać zatwierdzone. W przypadku gdy wszystkie dane na wydruku są poprawne, po zatwierdzeniu okienka informacyjnego następuje zapisanie zlecenia do bazy danych systemu.